Ο Αν. Κύρτσης (trivago) στο σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Φροντιστήριο” για τους Έλληνες ξενοδόχους –

Οι ξενοδόχοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν τα πάντα γύρω από το metasearch, το metasearchmarketing, τα εργαλεία της trivago, αλλά και να ενημερωθούν για τις τάσεις του τουρισμού στην Ελλάδα. Τέλος, στους συμμετέχοντες θα δοθούν vouchers των εργαλείων της trivago για ακόμα πληρέστερη κατανόηση της ανταγωνιστικής προς εκείνους αγοράς.

Η trivago, πιστή στο ραντεβού της με τους Έλληνες ξενοδόχους και με κύριο μέλημα την καλύτερη εκπαίδευσή τους, συμμετέχει στο Ξενοδοχειακό Φροντιστήριο που διοργανώνεται από το ΤravelDailyNews.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 6 Απριλίου 2016, στο ξενοδοχείο Airotel Stratos Vassilikos.

Ο κ. Αναστάσιος Κύρτσης είναι ο Industry Manager της trivago για τις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου. Κύριο μέλημά του είναι η ενημέρωση των ξενοδόχων σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο της φιλοξενίας, καθώς και η καθοδήγηση όσον αφορά στην τεχνολογία αιχμής που παρέχει το trivago Hotel Manager που επιτρέπει στους ξενοδόχους τη βελτίωση της online απόδοσής τους. Επίσης, διατηρεί στενούς δεσμούς με τα B2B Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της χώρας, διοργανώνει σεμινάρια, webinars και workshops, καθώς και συμμετέχει σε εμπορικές εκθέσεις εκπροσωπώντας το τμήμα Hotel Relations της trivago.

Ο κ. Κύρτσης εργάζεται στην trivago από το 2012, όταν και εντάχθηκε στο τμήμα ανάπτυξης του Content της εταιρείας. Στη συνέχεια, μεταπήδησε στο τμήμα Hotel Relations, ως υπεύθυνος των αγορών Ελλάδας και Κύπρου, με βασικά καθήκοντα το σχεδιασμό και συντονισμό στρατηγικών marketing και επικοινωνίας, αλλά και την οικοδόμηση ενός ισχυρού δικτύου με τις επιχειρήσεις του κλάδου.

Γεννημένος και μεγαλωμένος στην Ελλάδα, ο κ. Κύρτσης σπούδασε στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στη συνέχεια πήρε το Μεταπτυχιακό του τίτλο από το Δημοκρίτειο Πολυτεχνείο και συγκεκριμένα από το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Τεχνικών Συστημάτων, με ειδικότητα στα Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα. Ανέπτυξε το πάθος του για την τουριστική βιομηχανία σε μικρή ηλικία γνωρίζοντας καλά ότι ο πυλώνας της ελληνικής οικονομίας είναι ο τουρισμός.

Οι ξενοδόχοι, με τη βοήθειά του, θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν τα πάντα γύρω από το metasearch, το metasearchmarketing, τα εργαλεία της trivago, αλλά και να ενημερωθούν για τις τάσεις του τουρισμού στην Ελλάδα. Τέλος, στους συμμετέχοντες θα δοθούν vouchers των εργαλείων της trivago για ακόμα πληρέστερη κατανόηση της ανταγωνιστικής προς εκείνους αγοράς.

Τα κοινωνικά δίκτυα και οι ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων δίνουν την ευκαιρία στους χρήστες να “μιλήσουν” για το ξενοδοχείο μας. Παράλληλα, μας δίνουν τη δύναμη να εκμεταλλευτούμε αυτή τη «δημοσιότητα» και να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

Σκοπός του φροντιστηρίου είναι να γίνει κατανοητό:

  • πως απαντάμε στις κριτικές για το ξενοδοχείο μας
  • πως χρησιμοποιούμε τα κοινωνικά δίκτυα προς όφελος του ξενοδοχείου μας
  • πως εκμεταλλευόμαστε το περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τη σελίδα του σεμιναρίου.

 

Comments are closed.